Ügyfél tájékoztató korona vírus idején

Tisztelt Ügyfelünk!

Jelenleg országos, európai, sőt globális szinten is a fő cél a COVID-19 fertőzéses tünetegyüttes (köznyelven koronavírusos fertőzés) elterjedésének lassítása.

Tekintettel arra, hogy a jelenleginél szigorúbb hatósági intézkedések is életbe léphetnek, fontosnak tartjuk arról tájékoztatni, hogy az alapos felkészülésünk eredményeként ez esetben is teljes körűen végezzük valamennyi tevékenységünket. Folyamatosan elérhető számunkra az összes működésünkhöz szükséges informatikai és kommunikációs rendszer, következésképpen az ISYS-ON Kft. valamennyi - így az új vagy meglévő partnereink projekt szerű tevékenységeivel, a meglévő ügyfélkörünk követési, support és rendelkezésre állás jellegű - szolgálatátásával együtt járó feladatokat is maradéktalanul ellátja.

A járvány megfékezését célzó kormányzati intézkedéseknek és egyéb hatósági ajánlásoknak megfelelően az Önök és kollégáink lehető legnagyobb biztonsága érdekében szervezetünk 2020. március 16-ától fokozatosan új munkarendet vezetett be. Ennek jegyében kollégáink távoli munkavégzés keretében végzik el napi teendőik jelentős részét. Ezen idő alatt azt tapasztaltuk, hogy feladatainkat, teljes működésünket a megváltozott környezetben is zökkenőmentesen, és teljes intenzitással tudjuk végezni.

A rendkívüli helyzetre jó előre elkészített és begyakorolt forgatókönyveink a valóságos szükséghelyzetben is visszaigazolják a „békeidőben” beléjük fektetett munkát. A felkészültség nyugalmához ezzel együtt nagyban hozzájárul munkatársaink nagyszerű helytállása is, ilyen körülmények között látszik igazán, milyen sokat ér az ISYS-ON közösségi szelleme, amire nagyon büszkék vagyunk.

E héttől fogva tovább szigorítjuk az óvintézkedéseket, és gyakorlatilag kollégáink teljes körűen távmunkában végzik a feladataikat.

Tevékenységünk mobilizálásához és működésünkhöz szükséges intenzív belső és ügyfél oldali kapcsolattartáshoz a meglévő Ügyfél Igénylő Rendszer (IKR) mellett, a legkorszerűbb virtuális üzleti kommunikációs platformot és egyéb eszközöket alkalmazzuk (www.zoom.com), melyeknek használatára, illetve napi szintű gyakorlati alkalmazására biztatjuk Önöket is.

A kihívások az Önök oldaláról is hasonlóak, tetézve azzal, hogy tevékenységükből fakadóan a munkavégzésük egy része egyáltalán nem, vagy csak részben mobilizálható, így az előírásoknak való megfelelés és az operáció folyamatos fenntartása további szervezési feladatokat generál. Érezve ezen szervezési feladatok nehézségeit és az új működési rend kihívásait folyamatosan azon dolgozunk, hogy olyan szakmai javaslatokat tegyünk és olyan üzleti megoldásokkal támogassuk a napi működésüket, amikkel át tudjuk Önöket segíteni ezen az időszakon és a jövőben is jól alkalmazható eszközöket adjunk a kezükbe. Ennek eredményeiről külön email-ben szeretnénk beszámolni, melyet néhány napon belül kiküldünk Önöknek. Kérjük segítsék munkatársainkat válaszaikkal, hogy mi is hatékonyabban tudjuk támogatni a működésüket.

Ami a nehéz időkhöz való alkalmazkodást illeti, saját tapasztalatunk az, mind a partnereink, mind a kollégáink tekintetében, ha sokat kommunikálunk, megosztjuk egymással a gondolatainkat, akkor kölcsönösen erőt adunk egymásnak. Ezért arra bíztatjuk, hogy akkor is bátran hívja kollégáinkat, ha egyszerűen csak beszélgetni van kedve – mi örülni fogunk Önnek.

Ebben a nehéz helyzetben is számítunk Önökre, hogy Önök is számíthassanak az Isys-On Kft. munkatársaira.

Az ISYS-ON teljes csapata