Panaszkezelés

Tisztelt Partnerünk!


Az ISYS-ON Informatikai Tanácsadó Kft. (a továbbiakban: Társaság) számára kiemelkedően fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása és elégedettsége. Ügyfeleinknek lehetősége van arra, hogy Társaságunk tevékenységére, magatartására vonatkozó észrevételével, javaslatával és felmerülő panaszával megkeressen bennünket. Társaságunk a panaszkezelés teljes folyamata során, így a panasztételkor, a panasz kivizsgálása során, valamint a válaszadást követően is törekszik az ügyfeleivel való együttműködésre, továbbá a rugalmas és segítőkész bánásmódra.


Hogyan tehet panaszt?


A Társaságunk az alábbiak szerint fogadja partnerei bejelentéseit, panaszait:

 

Szóbeli panasz:

  • Személyesen:

Személyesen a Társaság 1134 Budapest, Kassák Lajos u. 19-25. szám alatti székhelyén, nyitvatartási időben minden nap munkanap 10.00 órától 18.00 óráig

  • Telefonon:

+36 1 555 7270/4703 mellék; hívásfogadási (nyitvatartási) időben, a hét minden munkanapján 10.00-tól 18.00 óráig.

 

Írásbeli panasz:

Személyesen vagy más által átadott okirat útján a Társaság 1134 Budapest, Kassák Lajos u. 19-25. szám alatti székhelyén, nyitvatartási időben minden nap 10.00 és 18.00 óra között

Postai úton (levelezési cím: ISYS-ON Kft., 1134 Budapest, Kassák Lajos u. 19-25.  székhelye)


Elektronikus levélben (panasz@isys-on.hu elektronikus levélcímen)


Meghatalmazott közreműködésével történő panasztétel
A Panaszos eljárhat meghatalmazott útján is. Az írásbeli panasz képviselő vagy meghatalmazott útján való benyújtása esetén a Társaság vizsgálja a képviseleti jogosultságot, ezért amennyiben a felek meghatalmazott útján járnak el, akkor a panaszkérelmen a meghatalmazottként eljáró természetes személy nevét is fel kell tüntetni, továbbá a kérelemhez csatolni kell a közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt eredeti meghatalmazást.

Kérjük, hogy a panaszkezeléssel kapcsolatban olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, a részletes tudnivalókat pedig a Panaszkezelési Szabályzatunkban találja meg.


Letölthető panaszkezelési dokumentumok:

https://www.isys-on.hu/uploads/userfiles/files/ISYS-ON_Panaszkezeles_szabalyzat.pdf

https://www.isys-on.hu/uploads/userfiles/files/ISYS-ON_Panaszkezeles_tajekoztato.pdf

https://www.isys-on.hu/uploads/userfiles/files/ISYS-ON_Panaszbejelento_nyomtatvany.docx

 

Vissza: Bemutatkozás